Home / Αρθρογραφία / Editorial / 20 υπέροχα σκίτσα που καταφέρνουν να αποδώσουν την τρυφερότητα του έρωτα

20 υπέροχα σκίτσα που καταφέρνουν να αποδώσουν την τρυφερότητα του έρωτα

Τα συστατικά του έρωτα είναι πολλά και περίπλοκα, άλλα τόσο έντονα που σε κάνουν να αισθάνεσαι ανίσχυρος και άλλα αθόρυβα και διακριτικά, περνούν σχεδόν απαρατήρητα στο μυαλό σου μέχρι να απαιτήσουν την προσοχή σου. Η 30χρονη illustrator από από τη Σεούλ με το ψευδώνυμο Zipcy προσπαθεί να τα αποτυπώσει όλα μέσω μίας σειράς σκίτσων με τίτλο "Touch", η οποία ακολουθεί ένα ζευγάρι στα πρώτα στάδια του έρωτα. Σωματική επαφή, παιχνίδια με το φως, μισόκλειστα μάτια και μία μόνιμη απουσία ρούχων είναι τα βασικά στοιχεία των έργων της που καταφέρνουν να είναι όμορφα και αισθησιακά ταυτόχρονα. Η Zipcy ζωγραφίζει από την…

Review Overview

Summary : Aπαλά αγγίγματα, βαθιά βλέμματα και βαριές ανάσες από μια ταλαντούχα Κορεάτισσα illustrator

User Rating: 4.9 ( 1 votes)
0

Τα συστατικά του έρωτα είναι πολλά και περίπλοκα, άλλα τόσο έντονα που σε κάνουν να αισθάνεσαι ανίσχυρος και άλλα αθόρυβα και διακριτικά, περνούν σχεδόν απαρατήρητα στο μυαλό σου μέχρι να απαιτήσουν την προσοχή σου.

Η 30χρονη illustrator από από τη Σεούλ με το ψευδώνυμο Zipcy προσπαθεί να τα αποτυπώσει όλα μέσω μίας σειράς σκίτσων με τίτλο «Touch», η οποία ακολουθεί ένα ζευγάρι στα πρώτα στάδια του έρωτα. Σωματική επαφή, παιχνίδια με το φως, μισόκλειστα μάτια και μία μόνιμη απουσία ρούχων είναι τα βασικά στοιχεία των έργων της που καταφέρνουν να είναι όμορφα και αισθησιακά ταυτόχρονα.

Η Zipcy ζωγραφίζει από την ηλικία των 4 και ξεκίνησε εμπνευσμένη από τα κινούμενα σχέδια που έβλεπε στην τηλεόραση. Πλέον δουλεύει αποκλειστικά στο Photoshop και αφιερώνει περίπου 2-3 μέρες σε κάθε σχέδιο. Σύμφωνα με την ίδια, το πιο εύκολο σημείο της ζωγραφικής της είναι οι γραμμές και τα χαρακτηριστικά του προσώπου, εκτός από τα μάτια καθώς της είναι δύσκολο να αποδώσει σωστά ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη.

Ας δούμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*