Home / Στήλες / Κινηματογράφος- Θέατρο / Annabelle: Η δαιμονισμένη κούκλα επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη (Τρέιλερ)

Annabelle: Η δαιμονισμένη κούκλα επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη (Τρέιλερ)

Το «Annabelle Comes Home» έρχεται στους κινηματογράφους στις 27 Ιουνίου για να μας μεταφέρει στο σπίτι των Γουόρεν την δεκαετία του ‘70 Η εμμονή των Γκάρι Ντάουμπερμαν και Τζέιμς Γουάν με τις σατανικές κούκλες, με το πώς κάτι φαινομενικά αθώο και παιδικό μπορεί να φιλοξενεί μια δαιμονική οντότητα, είναι αυτή που λίγο πολύ ευθύνεται για την δημιουργία του κινηματογραφικού σύμπαντος του «Conjuring» (Το κάλεσμα) και για τη νέα ταινία με πρωταγωνίστρια την Annabelle. Αυτή τη φορά, μάλιστα, ο Ντάουμπερμαν δεν έμεινε μόνο στον ρόλο του σεναριογράφου, αλλά αποφάσισε να καθίσει και για πρώτη φορά στην σκηνοθετική καρέκλα. Το «Annabelle Comes…

Review Overview

Summary : Δείτε το τρέιλερ και ανακαλύψτε τι μεταφυσικά γεγονότα βίωσαν οι συντελεστές στη διάρκεια των γυρισμάτων

User Rating: 4.7 ( 1 votes)
0
Το «Annabelle Comes Home» έρχεται στους κινηματογράφους στις 27 Ιουνίου για να μας μεταφέρει στο σπίτι των Γουόρεν την δεκαετία του ‘70

Η εμμονή των Γκάρι Ντάουμπερμαν και Τζέιμς Γουάν με τις σατανικές κούκλες, με το πώς κάτι φαινομενικά αθώο και παιδικό μπορεί να φιλοξενεί μια δαιμονική οντότητα, είναι αυτή που λίγο πολύ ευθύνεται για την δημιουργία του κινηματογραφικού σύμπαντος του «Conjuring» (Το κάλεσμα) και για τη νέα ταινία με πρωταγωνίστρια την Annabelle. Αυτή τη φορά, μάλιστα, ο Ντάουμπερμαν δεν έμεινε μόνο στον ρόλο του σεναριογράφου, αλλά αποφάσισε να καθίσει και για πρώτη φορά στην σκηνοθετική καρέκλα.

Το «Annabelle Comes Home» μας τοποθετεί στην δεκαετία του ’70 και στο σπίτι όπου οι Εντ και Λορέν Γουόρεν μένουν με την κόρη τους Τζούντι, αλλά και κλειδώνουν όλα τα καταραμένα αντικείμενα, ανάμεσά τους και την δαιμονισμένη κούκλα. Σε αυτή την ταινία, στο επίκεντρο θα βρεθεί η πλευρά της Τζούντι, πώς την αντιμετωπίζει ο κόσμος τώρα που έγινε γνωστό το επάγγελμα των γονιών της, πώς επηρεάζεται από τους κινδύνους που αυτοί αντιμετωπίζουν και από την ύπαρξη ενός δωματίου που συσσωρεύει το κακό στο τέλος του διαδρόμου του σπιτιού της και πώς τελικά όχι απλά δεν διαφέρει με τους γονείς της, αλλά φαίνεται να μοιράζεται με εκείνους – και ειδικά με την μητέρα της – περισσότερα κοινά από ό,τι εκείνοι νομίζουν.

Έτσι, εδώ βλέπουμε αρκετές φορές τον Εντ και την Λορέν περισσότερο ως δύο στοργικούς γονείς και ως ζευγάρι, παρά ως δύο δαιμονολόγους. Και οι ίδιοι οι ηθοποιοί εξάλλου που υποδύονται το ζευγάρι, ο Πάτρικ Γουίλσον και η Βέρα Φαρμίγκα, αναφέρουν ότι δεν αντιμετωπίζουν γενικότερα αυτές τις ταινίες ως ταινίες τρόμου.

Επιπλέον, τον ρόλο της ως 10χρονη Τζούντι σχολιάζει η ΜακΚένα Γκρέις, που φαίνεται να έχει κερδίσει την αγάπη και τον σεβασμό όλων των υπόλοιπων συντελεστών: «Ο χαρακτήρας μου έχει δυνάμεις όπως η μαμά της. Βλέπει οράματα και νομίζω ότι είναι λίγο ανασφαλής εξαιτίας αυτού του γεγονότος, γιατί είναι πολύ τρομαχτικό να βλέπεις όλες αυτές τις δυνάμεις μέσα στο κεφάλι σου. Μπορεί, άλλωστε, να μην είναι μόνο στο μυαλό της».

Καταλυτικό ρόλο παίζουν, όμως, στην ταινία και δύο ακόμα χαρακτήρες, η Μέρι Έλεν και η Ντανιέλα. Η πρώτη είναι η μπέιμπισιτερ της Τζούντι που θέλει πάντα όλοι να νιώθουν καλά και ασφαλείς και βλέπει την 10χρονη ως μικρή της αδερφή, ενώ η δεύτερη είναι φίλη της Μέρι Έλεν και η υπεύθυνη για όλα τα σκοτεινά γεγονότα της ταινίας, αφού η περιέργειά της για το μεταφυσικό την οδηγεί όχι μόνο στο να μπει στο κλειδωμένο δωμάτιο και να αγγίξει όλα τα αντικείμενά του, αλλά και στο να βγάλει την Annabelle από την προθήκη της.

Καταλαβαίνουμε, λοιπόν, ότι πέρα από την Τζούντι και την δαιμονισμένη κούκλα η ταινία έχει ακόμα έναν πρωταγωνιστή, το απαγορευμένο δωμάτιο. Ο Ντάουμπερμαν αναφέρει για αυτό: «Το δωμάτιο αυτό είναι ένα σκηνικό στο οποίο θέλεις να περάσεις περισσότερο χρόνο γιατί έχει πολλές ιστορίες μέσα του. Το κάναμε ένα κακόβουλο μέρος, είναι το λημέρι του κακού», με την Κέιτι Σαρίφ, που υποδύεται την Ντανιέλα, να συμπληρώνει: «Παρόλο που ήταν απλώς ένα σκηνικό ταινίας, όταν μπήκα μέσα ένιωσα εκατομμύρια μάτια να με κοιτάνε. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά αντικείμενα και όταν αρχίζεις να φαντάζεσαι δαίμονες και φαντάσματα, μπορεί να τρομάξεις πολύ…».

Για το τελικό αποτέλεσμα του θρίλερ είναι χαρακτηριστική η δήλωση του σκηνοθέτη: «Θεματικά, είμαστε πολύ περήφανοί για αυτές τις ταινίες και δεν ξεφύγαμε από αυτό που τις κάνει τόσο δημοφιλείς. Οι ηθοποιοί, τα σκηνικά και το δωμάτιο με τα αντικείμενα κάνουν την ιστορία μας μοναδική. Νομίζω ότι το κοινό θα ενθουσιαστεί με την ταινία, γιατί, πώς να το κάνουμε, δεν χορταίνει την Annabelle. Στο μέρος που υποτίθεται ότι είναι κλειδωμένη για να είναι όλοι ασφαλείς, εκεί ακριβώς θα εξαπολύσει όλο το κακό, θα χειριστεί όχι μόνο τους ανθρώπους αλλά και τα άλλα στοιχειωμένα αντικείμενα στο δωμάτιο. Ελπίζουμε να είναι απολαυστική και τρομαχτική η ταινία. Σπέρνουμε μάλιστα κι άλλους σπόρους που μπορεί να μαζέψουμε αργότερα. Υπάρχουν, σίγουρα, μερικά ακόμα στοιχειωμένα αντικείμενα που έχουν τη δική τους ενδιαφέρουσα ιστορία…».

Έγινε, όμως, τίποτα παράξενο στα γυρίσματα του «Annabelle Comes Home»;

Από την αρχή, το σύμπαν του Conjuring φέρνει παραδοσιακά έναν ιερέα για να ευλογήσει την παραγωγή. Παρ΄ όλα αυτά , κάθε ταινία έχει τα δικά της παράξενα περιστατικά που συμβαίνουν στα γυρίσματα.

Ενδεικτικά, κατά τη διάρκεια της παραγωγής, ένα πιάνο μετακινήθηκε μέσα στη νύχτα χωρίς να το έχει κάνει κάποιος από το συνεργείο, αφού το σκηνικό ήταν κλειδωμένο. Επίσης, ένας δημοσιογράφος που επισκέφθηκε το πλατό, διαπίστωσε ότι το ρολόι του άλλαξε μόνο του την ώρα. Την επόμενη μέρα, το ρολόι έδειχνε τη σωστή ώρα.

Ο ΜακΚένα Γκρέις είχε μερικές παράξενες εμπειρίες, όπως πόρτες που ήταν ορθάνοιχτες ενώ τις είχε κλείσει, μία σκοτεινή φιγούρα που κοιμόταν σε ένα άδειο δωμάτιο και μία ανεξήγητη ρινορραγία που σταμάτησε μόλις έφυγε από το πλατό. Επίσης, στα γυρίσματα, η Γκρέις είχε μία κάμερα για να βγάζει φωτογραφίες με τους ηθοποιούς και το συνεργείο, αλλά κάθε φορά που έβγαζε φωτογραφία με την Annabelle, η εικόνα ήταν μαύρη.

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας εδώ:



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*