Home / Ρεπορτάζ / Καλλιτέχνες και στιχουργοί καταγγέλλουν δισκογραφική εταιρεία που συμμετέχει στον ελληνικό τελικό της Eurovision με δύο υποψηφιότητες – Ποιοι και Γιατί την Καταγγέλλουν; Τι απαντά η εταιρεία;

Καλλιτέχνες και στιχουργοί καταγγέλλουν δισκογραφική εταιρεία που συμμετέχει στον ελληνικό τελικό της Eurovision με δύο υποψηφιότητες – Ποιοι και Γιατί την Καταγγέλλουν; Τι απαντά η εταιρεία;

Μια περίεργη υπόθεση έρχεται στο φως της δημοσιότητας μετά την επιλογή των τραγουδιών  από την ΕΡΤ για τον ελληνικό τελικό της Eurovision. Οι 5 φιναλίστ που επιλέχθηκαν από την Κρατική Τηλεόραση είναι οι: Χοροσταλίτες (Δισκογραφική: SPIDERMUSIC), Τόνι Βλάχος (Δισκογραφική: SPIDER MUSIC), «Duo Fina» (Δισκογραφική: RECORDS ON TOP), Αρετή Κετιμέ (Δισκογραφική: SPICY MUSIC), Γιάννα Τερζή (Δισκογραφική: PANIK ENTERTAINMENTGROUP). Πολλά ερωτηματικά  προκάλεσε η συμμετοχή με δύο υποψηφιότητες της Spider Μusic στους Eurofan αλλά και σε ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας καθώς στις 24/7/17 καλλιτέχνες, συνθέτες και άνθρωποι του χώρου που είχαν συνεργαστεί με την εταιρεία, είχαν καταγγείλει  δημόσια στο site tvxs την Spider…

Review Overview

Summary : Η προφορική μας συμφωνία, που άλλαζε κάθε μέρα κατά τη διάθεση της κ. Μάγνη προέβλεπε ένα σημαντικό μέρος του ποσού ως προκαταβολή, προκειμένου να πληρωθούν τα ειδικά χαμηλά μεροκάματα του συνεργείου.

User Rating: 4.83 ( 2 votes)
0

Μια περίεργη υπόθεση έρχεται στο φως της δημοσιότητας μετά την επιλογή των τραγουδιών  από την ΕΡΤ για τον ελληνικό τελικό της Eurovision. Οι 5 φιναλίστ που επιλέχθηκαν από την Κρατική Τηλεόραση είναι οι: Χοροσταλίτες (Δισκογραφική: SPIDERMUSIC), Τόνι Βλάχος (Δισκογραφική: SPIDER MUSIC), «Duo Fina» (Δισκογραφική: RECORDS ON TOP), Αρετή Κετιμέ (Δισκογραφική: SPICY MUSIC), Γιάννα Τερζή (Δισκογραφική: PANIK ENTERTAINMENTGROUP).

Πολλά ερωτηματικά  προκάλεσε η συμμετοχή με δύο υποψηφιότητες της Spider Μusic στους Eurofan αλλά και σε ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας καθώς στις 24/7/17 καλλιτέχνες, συνθέτες και άνθρωποι του χώρου που είχαν συνεργαστεί με την εταιρεία, είχαν καταγγείλει  δημόσια στο site tvxs την Spider Music και την ιδιοκτήτρια της, κυρία Ευανθία Μάγνη. Οι καταγγελίες έκαναν λόγο για αντιεπαγγελματισμό, καθυστέρηση πληρωμών, αθέτηση συμφωνιών, απλήρωτες συνεργασίες και ερασιτεχνισμό.

Παρακολουθούμε με ουδετερότητα το σοβαρό θέμα παρουσιάζοντας και τις δύο πλευρές. Απλά ασυναίσθητα τα ερωτήματα που τίθενται είναι εάν η ΕΡΤ είχε γνώση για τις καταγγελίες που υπάρχουν επιλέγοντας δύο από τα πέντε τραγούδια για τον ελληνικό τελικό από την Spider Music και δεύτερον, εάν και εφόσον ισχύουν όσα αναφέρονται στις καταγγελίες πώς θα καταφέρει η Spider Μusic, να καλύψει τα έξοδα της ελληνικής αποστολής εφόσον κερδίσει μία από τις συμμετοχές της;

Παρακάτω παραθέτουμε τις καταγγελίες κατά τις Spider Μusic όπως δημοσιεύτηκαν στο tvxs

Νίκος Σούλης, σκηνοθέτης

«Η προφορική μας συμφωνία, που άλλαζε κάθε μέρα κατά τη διάθεση της κ. Μάγνη προέβλεπε ένα σημαντικό μέρος του ποσού ως προκαταβολή, προκειμένου να πληρωθούν τα ειδικά χαμηλά μεροκάματα του συνεργείου. Η προκαταβολή κατεβλήθη τελικά δυο μήνες μετά το πέρας των γυρισμάτων και μάλιστα τμηματικά και μετά από πολλές ταλαιπωρίες και πιέσεις της ίδιας της κ. Άννας Νταλάρα προς την κ. Μάγνη. Το συνεργείο βέβαια πληρώθηκε την επόμενη των γυρισμάτων ως είχαμε συμφωνήσει. Αυτό βαρύνει κυρίως τον προσωπικό μου λογαριασμό. Το δε υπόλοιπο (περιλαμβάνει την αξία και την αμοιβή του μοντάζ, τη διεύθυνση και την εκτέλεση παραγωγής συν τη δική μου αμοιβή) είναι μια περιπέτεια που επί δυο μήνες αλλάζουν ποσά, ημερομηνίες, ύβρεις κλπ κλπ. Ο εμπαιγμός της κ. Μάγνη με έκανε να μην παραδώσω το έργο αν αυτό δεν εξοφλείτο. Μάλιστα μου ζητήθηκε (έλεος) να υπογράψω εκ των υστέρων χαρτί ότι εγώ αθέτησα τους όρους της συμφωνίας!»

Νότης Μαυρουδής, συνθέτης

«Πλήρης αδιαφορία στις οικονομικές της υποχρεώσεις με ΟΛΟΥΣ! Ασυνεπής στα ραντεβού της με σωρεία «είπα-ξείπα». Το πράγμα έγινε βούκινο. Ο καλλιτεχνικός μουσικός κόσμος έμαθε για την εν λόγω κυρία της νέας εταιρίας Spider music που χρωστάει σε μουσικούς, εργοστάσια παραγωγής, σε υπογεγραμμένα συμβόλαια και σε καλή τη πίστη συνεργάτες νέους και παλαιότερους…Η ελληνική δισκογραφία συνεχίζει την κατηφόρα της όταν μπαίνουν και προστίθενται στο παιχνίδι νέα πρόσωπα με αμφίβολους ρόλους και κομπογιαννίτικες συμπεριφορές. Η εν λόγω κυρία υπέπεσε σε λάθη δεοντολογικά, σε οικονομικές ασυνέπειες, σε δισκογραφικές φαντασιώσεις, σε έναν δικό της φαντασιακό κόσμο.»

Αντώνης Μποσκοϊτης, κινηματογραφιστής – δημοσιογράφος

«Παρά το ότι ζήτησε 2.500 ευρώ από τον συνθέτη προκειμένου να του »κόψει» 1.000 CD. Ενώ η συμφωνία ήταν να έβγαινε το CD στα τέλη Μαΐου, μέχρι αυτή τη στιγμή παραμένει δεσμευμένο, μαζί και με τα CD άλλων καλλιτεχνών, μια και προφανώς δεν υπάρχουν χρήματα για να αποδεσμευτεί από το εργοστάσιο. Σημειωτέον, τελικά δεν »κόπηκαν» 1.000, αλλά 700 CD, εν ολίγοις δεν τηρήθηκε η συμφωνία και ο συνθέτης πλήρωσε υπέρ το δέον την παραγωγή του. Εννοείται πως μέχρι σήμερα δεν έχει πληρωθεί κανένας μουσικός, ούτε το στούντιο. Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με τη συνειδητοποίηση πως δεν μου έγινε ουδέποτε πρόσληψη. Ένα μπακαλόχαρτο με την υπογραφή της Μάγνη, το οποίο απέφυγα να υπογράψω και που φυσικά δεν μου ζήτησε ποτέ να υπογράψω τις επόμενες μέρες .Μια ανάλογη »πρόσληψη» έμαθα πρόσφατα ότι είχε κάνει και στον Νίκο Ξύδη, τον μουσικό»

Ζαχαρίας Καρούνης, ερμηνευτής – συνθέτης

«Στις πρώτες μέρες μου εστάλη ένα συμφωνητικό, στο οποίο έκανα διορθώσεις, τις μετέφερα στην κ. Μάγνη, αλλά ποτέ δεν μου εστάλη εκ νέου διορθωμένο να το υπογράψω. Αφού είμαστε στην τελική ευθεία και ο δίσκος είναι έτοιμος, προσπαθώ να κλείσω ραντεβού στην κ. Μάγνη να έρθει να κάνουμε ακρόαση. Μου ακυρώνει κλεισμένο ραντεβού στο στούντιο (εγώ πληρώνω τις ώρες του ραντεβού), έρχεται τελικά στο στούντιο, ακούμε το δίσκο και λέει ενώπιον του ηχολήπτη και του διευθυντή του στούντιο kyriazis: »Αύριο στέλνω κούριερ να πάρει το μάστερ να το πάει εργοστάσιο». Δεν το έκανε ποτέ! Ημερομηνία 20 Ιουνίου! Εγώ το δίσκο τον ήθελα μέχρι την 9η Ιουλίου. Η κ. Μάγνη με διαβεβαίωνε ότι θα έχω τους δίσκους μέσα στην προαναφερθείσα ημερομηνία. Από τότε δεν ξαναμίλησα μαζί της μέχρι που της έστειλα τα στοιχεία όπου θα έκοβε το δελτίο αποστολής για να μπορώ να πουλάω. Την επομένη με διαβεβαίωσε ότι κάποια CDs θα είναι έτοιμα Σάββατο αλλά χωρίς ζελατίνα απ’ έξω. Απάντησα ότι δεν θέλω «κάποια», αλλά τουλάχιστον 500 από τα 1000 που είχαμε συμφωνήσει να »κόψει». Μου είπε πως με το «κάποια » εννοούσε τα 500 (;). »Αν είναι έτσι ok» λέω και περιμένω τα 500 τεμάχια για την αυριανή μέρα, Σάββατο. Το Σάββατο μου λέει πως δεν γίνεται να βγουν, πιέζει πολύ το εργοστάσιο αλλά δεν…Τότε της ζητάω να μου πει σε ποιο εργοστάσιο είναι τα CDs και να μου δώσει το νούμερο να τους καλέσω. ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΠΟΤΕ. Tότε όπως ήταν φυσικό, σεβόμενος το υλικό μου, αλλά και αυτά που είχα συμφωνήσει, αποχώρησα»

Αλέξανδρος Κωνσταντάκης, υπεύθυνος επικοινωνίας – δημοσίων σχέσεων

«Όσες φορές ζήτησα την επίλυση των όποιων θεμάτων υπήρχαν, ώστε να μπορέσω να ανταπεξέλθω στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, δεν υπήρξε ποτέ κανένα αποτέλεσμα. Επικρατούσε ο απόλυτος ερασιτεχνισμός, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι επαγγελματικά σε δύσκολη θέση. Αρχικά πίστευα πως το κλίμα θα άλλαζε προς το καλύτερο, αλλά μάλλον η διοίκηση της εταιρείας, είχε άλλα θέματα που την απασχολούσαν.»

Δείτε ολόκληρες τις καταγγελίες εδώ:

 Η κυρία Ευανθία Μάγνη ιδιοκτήτρια της Spider Μusic απάντησε τότε στο music corner.gr στις καταγγελίες κάνοντας λόγο για «κακόβουλα δημοσιεύματα μιας παρέας «καλλιτεχνών», οι οποίοι αλληλοϋποστηρίζονται ως άλλο συνδικάτο που θέλουν να πλήξουν το όνομα και την αξιοπρέπεια της εταιρείας»

H απάντηση της Spider Μusic στις Καταγγελίες.

 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*