Home / Αρθρογραφία / Τάξη και Αταξία: Τελικά μήπως η ΝΕΖ πρέπει να επαναφέρει την τάξη;

Τάξη και Αταξία: Τελικά μήπως η ΝΕΖ πρέπει να επαναφέρει την τάξη;

της Μαρίας Ριζεάκου   Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον έγινε αποδεκτό, από τον κόσμο της Ελληνικής Ναυπηγικής Βιομηχανίας, την Τετάρτη 24 Ιουλίου το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής που φέρει την υπογραφή του κου Τσιμπλάκη, που έστω και καθυστερημένα θυμήθηκε να αναφέρει και την Ελληνική Ναυπηγοεπισκευαστική πλευρά για το επενδυτικό σχέδιο της COCSO. Οι Ναυπηγοεπισκευαστές καλωσορίζουν δε, την αναφορά τμήματος της επιστολής τους και την πρώτη αναφορά των θέσεών τους επί του θέματος, καθώς και της σύντομης αναφοράς επί του ψηφίσματος των τριών φορέων που απαρτίζουν την Ελληνική Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία και η οποία εξεδόθη στις 19 Ιουλίου από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Ναυπιγικής Βιομηχανίας. Διαβάσαμε…

Review Overview

Summary : Οι έμπειροι αναλυτές αναφέρουν ότι η Ελληνική πλευρά δεν επιθυμεί, την παράνομη σε πολλά επίπεδα, αδειοδότηση ναυπηγείου στο χώρο της ΝΕΖ,

User Rating: 4.74 ( 4 votes)
0

της Μαρίας Ριζεάκου

 

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον έγινε αποδεκτό, από τον κόσμο της Ελληνικής Ναυπηγικής Βιομηχανίας, την Τετάρτη 24 Ιουλίου το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής που φέρει την υπογραφή του κου Τσιμπλάκη, που έστω και καθυστερημένα θυμήθηκε να αναφέρει και την Ελληνική Ναυπηγοεπισκευαστική πλευρά για το επενδυτικό σχέδιο της COCSO.

Οι Ναυπηγοεπισκευαστές καλωσορίζουν δε, την αναφορά τμήματος της επιστολής τους και την πρώτη αναφορά των θέσεών τους επί του θέματος, καθώς και της σύντομης αναφοράς επί του ψηφίσματος των τριών φορέων που απαρτίζουν την Ελληνική Ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία και η οποία εξεδόθη στις 19 Ιουλίου από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Ναυπιγικής Βιομηχανίας.

Διαβάσαμε επίσης τις απόψεις των ανθρώπων, με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ναυτιλίας, τις οποίες καταγράφει ο κύριος Τσιμπλάκης σχετικά με τη διαφωνία μεταξύ των Ελλήνων Ναυπηγοεπισκευαστών και της ιδιωτικής εταιρείας, κινεζικών συμφερόντων, ΟΛΠ Α.Ε. …

Οι έμπειροι αναλυτές λοιπόν αναφέρουν και από πλευράς τους το αυτονόητο, ότι η Ελληνική πλευρά δεν επιθυμεί, την παράνομη σε πολλά επίπεδα, αδειοδότηση ναυπηγείου στο χώρο της ΝΕΖ, ώστε να μην επέλθει καθεστώς ιδιοκτησίας σε έναν ελεύθερο εργασιακό χώρο, σε ένα χώρο μάλιστα που είναι εγγυημένος από την Ελληνική Νομοθεσία με Σύμβαση Παραχώρησης.

Όσον αφορά τις φοβίες της Cosco για την επένδυσή της, αξίζει να επισημάνουμε ότι τα 55 εκατ. ευρώ που αντιστοιχούν στη ΝΕΖ αποτελούν τμήμα του αντιτίμου της κτήσης του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου της εταιρείας και όχι μια επιπλέον επένδυση. Συνεπώς, εάν η Cosco δεν είχε καταρτίσει ή καταγράψει ορθά το πλάνο της επένδυσής της αυτό δεν θα πρέπει να διορθωθεί εις βάρος των Ελλήνων επιχειρηματιών και εργαζομένων.

About Μαρία Ριζεάκου

Διεύθυνση του Site- Δημοσιογράφος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*