Home / Αρθρογραφία / ΟΛΠ και ΝΕΖ: Οι Συμπληγάδες Πέτρες του Ι. Πλακιωτάκη… θα τις περάσει ή θα τσακιστεί ;

ΟΛΠ και ΝΕΖ: Οι Συμπληγάδες Πέτρες του Ι. Πλακιωτάκη… θα τις περάσει ή θα τσακιστεί ;

της Μαρίας Ριζεάκου   Συνάντηση πραγματοποίησαν τα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και της Ένωσης Βιοτεχνών - Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά στις 31 Ιουλίου με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη. Σύμφωνα πάντα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής, σκοπός της συνάντησης ήταν να εκθέσουν οι Ναυπηγοεπισκευαστές τα προβλήματά τους στο νέο Υπουργό και επίσημα, καθώς όπως είναι γνωστό ο κύριος Πλακιωτάκης ήταν ο υπεύθυνος τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο για την επιλογή ως Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.…

Review Overview

Summary : Για ποιο λόγο το "Master Plan" παραμένει εκτός ΕΣΑΛ;

User Rating: 4.55 ( 3 votes)
0

της Μαρίας Ριζεάκου

 

Συνάντηση πραγματοποίησαν τα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και της Ένωσης Βιοτεχνών – Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά στις 31 Ιουλίου με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννη Πλακιωτάκη.

Σύμφωνα πάντα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής, σκοπός της συνάντησης ήταν να εκθέσουν οι Ναυπηγοεπισκευαστές τα προβλήματά τους στο νέο Υπουργό και επίσημα, καθώς όπως είναι γνωστό ο κύριος Πλακιωτάκης ήταν ο υπεύθυνος τομεάρχης της Νέας Δημοκρατίας για μεγάλο χρονικό διάστημα, γεγονός το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο για την επιλογή ως Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Το Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ. εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Βασίλης Κανακάκης, ο Γενικός Γραμματέας κ. Μανώλης Μαζωνάκης, ο Α΄ Αντιπρόεδρος κ. Πάνος Δελλής, ο κοσμήτορας κ. Βασίλης Κόκκινος και η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων κα. Ευαγγελία Παπουτσόγλου και την Ένωση Βιοτεχνών – Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά, συμμετείχαν ο Πρόεδρος κ. Φώτης Πράσινος, ο Αντιπρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Σπυρόπουλος και το Μέλος της διοίκησης κα. Ανθή Διβόλη.

Η συνάντηση διήρκεσε αρκετή ώρα με κύριο θέμα συζήτησης την σχέση ΟΛΠ Α.Ε. και Ελλήνων Ναυπηγοεπισκευαστών, η οποία λόγο του πολυσυζητημένου Master Plan”, το τελευταίο διάστημα δεν είναι και η καλύτερη…

Την ίδια μέρα και σε πρότερο χρόνο, πάντα σύμφωνα με το αντίστοιχο δελτίο τύπου που εξέδωσε το Υπουργείο, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννης Πλακιωτάκης συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Captain Fu, συνοδευόμενος από τον Αν. Διευθύνοντα Σύμβουλο του λιμανιού κ. Άγγελο Καρακώστα και το μέλος της διοίκησης και εκπρόσωπο του ΤΑΙΠΕΔ, κ. Θάνο Λιάγκο οι οποίοι παρουσίασαν το νέο επικαιροποιημένο “Μaster Plan”. Ένα “Master Plan” το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, ακόμη δεν έχει κατατεθεί στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων. Γεγονός που προκαλεί πολλά ερωτηματικά…

Ο Υπουργός κος Πλακιωτάκης επανέλαβε για ακόμη μία φορά και αγνοώντας τα θέματα που του γνωστοποίησαν, υπέρ των συμφερόντων της Ελληνικής Ναυτιλίας, τα μέλη της διοίκησης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας (Σ.Ε.ΝΑ.ΒΙ.) και της Ένωσης Βιοτεχνών – Εργοδοτών Μηχανουργών Πειραιά ότι η Κυβέρνηση έχει αποφασίσει να προχωρήσει αμέσως στην υλοποίηση του επενδυτικού αυτού σχεδίου.

Στην συνάντηση δε κάτι που προκαλεί εντύπωση είναι ότι παραστάθηκε και ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων κ. Βαγγέλης Κυριαζόπουλος. Μάλιστα η παρουσία του θεωρείται στοιχείο κλειδί αφού ο κος Βαγγέλης Κυριαζόπουλους είναι και Πρόεδρος της Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων.

Εφόσον λοιπόν η ΟΛΠ Α.Ε. (κινεζική πλευρά) όπως ομολογεί το δελτίο τύπου, βιάζεται να αρχίσουν οι εργασίες, γεννάται το ερώτημα: ” Για ποιο λόγο το Master Plan παραμένει εκτός ΕΣΑΛ; Τι είναι αυτό που περιμένει η Κινεζική Πλευρά ή τι είναι αυτό που περίμενε να ακούσει δια στόματος Υπουργού ώστε να προχωρήσει η κατάθεση του σχεδίου;”

Τα ερωτηματικά πολλά… σε ένα ιδιαίτερα κομβικό, χρονικά σημείο, καθώς και ο περσινός Αύγουστος αποτέλεσε “εμπόλεμη περίοδο” μεταξύ Ελληνικής και Κινεζικής πλευράς για την άδεια ναυπηγείου.

Ο μήνας Αύγουστος προβλέπεται καυτός… για το Λιμάνι του Πειραιά.!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*